Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, na adresu:
Marsa d.o.o. Korčulanska 3f, 10 000 Zagreb ili na e-mail adresu: marsa@marsa.hr odnosno na telefaks broj 01/ 6182-483
Trgovac se obvezuje u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Primjer >
Podnositelj prigovora: naziv tvrtka ili osobe
Ime i prezime: vaše ime i prezime
Predmet: Opišite vaš prigovor
Adresa za dostavu odgovora: unesite važeću email adresu na koju vam dostavljamo odgovor.